Rapportera olämpliga inlägg?

Hur rapporterar man olämpliga inlägg? Om jag hittar inlägg som inte passar på Utsidan så borde de gå att rapporterar...

/Stellan

Så här gör man

Rulla till botten av sidan skicka ett medelande till Utsidans redaktion via länken Kontakta, bifoga gärna länk till inlägget ni klagar på.
Tror att just ikväll blir det många anmälningar till redaktionen.
//J

clindh

Forumvärd
Typiskt när man just skall till att skaka fredagsdrinken och koppla av...

Nu har jag rensat det värsta och spärrat IP-nummer, men det är ju ingen garanti. Kommer det något mer så använd rapporterafunktionen så ser jag det på mail.

talthoff

Forumvärd
Rulla till botten av sidan skicka ett medelande till Utsidans redaktion via länken Kontakta, bifoga gärna länk till inlägget ni klagar på.
Tror att just ikväll blir det många anmälningar till redaktionen.
//J

Gör INTE så !

Klicka på den lilla varningstriangeln i övre högra hörnet av inlägget! Då får vi rapporten mycket snabbare,

-Thomas

Aktuellt

”Att få tillverka Jörnkängan är en gåva”

I över 40 år har den kultförklarade Jörnkängan tillverkats av Anders Dernebo i Jörn. Nu har det unika hantverket förts vidare: till Myrene Fjellström.

Mer natur på kortare tid – därför väljer allt fler speed hiking

Vinn skidstavar från Akka!

Ta chansen att uttrycka din personliga stil i slalombacken. Vi tävlar ut två par av unika skidstavar från det nya, svenska varumärket Akka!

Skidbranschens kamp mot klockan – hållbarhetsarbetet skalas upp

Skidbranschen är hotad av klimatförändringarna. Nu vill de agera – tillsammans. Utsidan rapporterar från branschmässan Prowinter i Bolzano, Italien.

Lästips

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.