Fel av mig, kostar från 467:- inkl frakt hos ali.Här har du samma i lite fler färger och dessutom till 2/3 av priset.
Här finns den i ännu fler färger för 240:- inklusive frakt.![]()
Köp vevradio här - Stort utbud och låga priser | Fyndiq
En vevradio gör det möjligt att få information utan internet och ström. Här finns det nödradio av olika slag, t.ex. med ficklampa, powerbank och solceller.fyndiq.se
![]()
Multifunctional Portable BT5.0 Speaker Hand Crank Solar Radio AM/FM
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.comwww.aliexpress.com
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Radiotips
- Trådstartare Kraftverket
- Start datum
-
- Taggar
- radio
Har hitills inte sett någon mobil med riktig FMradio som klarar sig utan tråd-hörlurar eftersom tråden funkar som FM-antenn.
/Patrik
Fast det finns, min Ulefone Armor 12 5G har riktig FM Radio och inbyggd antenn.
Betalt samarbete
Månadens produkt: Trangia Nest
De nya tallrikarna, skålarna och muggarna packas smidigt och kompakt ihop med Trangias klassiska kök. Ta chansen att vinna och testa serien!
avslutat260323
Avslutat
Blir det inte antenn med USB-c uttaget och lurar då? Jag har såna adaptrar eftersom jag inte gillar bluetoothUtan faktiska bevis tror jag det är såhär: I USA används andra 4G- och 5G-band (frekvensområden) och därför utrustas olika Samsung med olika chip internt - läser man noga har en mobil med samma "konsumentnamn" t ex Samsung Galaxy Xcover 6, olika produktnummer om du köper i USA jämfört med köp i Europa.
Chipet för amreikanska markandens 4G/5G-frekvenser har äkta FM radio medan den som är avpassat för Europa inte har äkta FM radio på chipet, tyvärr för oss FM-vurmare.
Här kan man under rubriken Comms normalt se om en mobil har äkta FM radio och sökta på Samsungarna vi pratat om och på en av dem står den "market/region dependent":
Tyvörr är det nog markanden som bestämmer, allt färre efterfrågar FMradio och det är en hårdvarukostnad att inkludera, dessutom också ett 3,5mm sladduttag.
/Patrik
Finns det inget hårdvarustöd i själva mobilen för FM-radio-mottagning så spelar det ingen roll om du kan koppla trådade lurar via adapter eller inte.Blir det inte antenn med USB-c uttaget och lurar då? Jag har såna adaptrar eftersom jag inte gillar bluetooth
/Patrik
Ali har även samma för 270:- inkl frakt.Fel av mig, kostar från 467:- inkl frakt hos ali.
Emergency Sun Power Hand Crank Radio 5000mAh Power Bank Charger Flash Light Outdoor Camping Survival Radio - AliExpress 18
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.com
Dela: