Prenumeration av TGO Magazine

Hej,

Jag funderar på att börja prenumera TGO Magazine och det finns två olika sorters prenumeration; Airmail Subscription och Surface Mail Subcription. Den sistnämnda är billigare och kostar 38 pund medan den förstnämnda kostar 48 pund. Jag förstår inte riktigt vad det är för skillnad på dem. Kanske nån här på Utsidan har förklaring?

Har någon prenumerat TGO Magazine förut? Funkar det bra? Alternativt är att prenumera amerikanska Backpacker som kostar 39 dollars. Jag har prenumerat NG Adventure i ett år och tänker prova annan friluftstidning nu.

Surface mail tar mycket längre tid, den kommer säkert över Nordsjön med färja! Jag har haft några annonser i tidningen så jag får den automatiskt och det verkar ta någon vecka eller två att komma till mig, förmodligen via surface mail.

Lästips

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Tack! Men ska fundera på saken. Amerikanska Backpacker är ju mycket billigare att prenumera trots landet ligger på andra sidan av Atlanten. Det kostar ca 300 kr för ett år.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips