Pizza på tåget

Finns det någon pizzeria som kör ut till järnvägsstationen i Boden? Hur når man dem och är det någon fler som är sugen 17:07 den 17:e augusti?

(Vågar inte lita på att det finns mat på tåget, gick på den niten för två år sedan)

Pizzeria Take Off
0921-10044
0921-14400

Pizza Kebab Special är deras favorit.
En halvinbakad (båtformad) pizza med kebabkött och en orangefärgad dresing.

/Patrik

Lästips

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Tänk säkert i Sarek – fjällräddarens bästa råd

Sareks vackra natur lockar många. Men här är civilisationen långt borta. Utsidan har frågat fjällräddaren Mikael Oja om råd för en säker Sarektur.
Chili Chili
Nyöppnad, ligger vid statoil. Har inte testat den men dom ska ha god mat har jag hört.
http://www.chilichili.se/
0921-12221

Annars är Zorbas Pizza kebab special en höjdare. Har faktiskt just ätit en sån. Vet dock inte om dom har utkörning men den ligger bara några hundra meter från stn.
0921-55717

/D

Bor själv 500m från stationen i Boden, samt har en fader som är tågchef. Pizza sa du, Pizzeria blå ängeln gör absolut bäst pizza i Boden. Annars har PG's, Chilichili eller TakeOff utkörning också. Eftersom jag känner mig givmild så kan jag fixa fram hamburgare från Max eller Frasses. Har inget bättre för mig iaf så. Samt känner folk som flippar hamburgare där.

Nåt mer du behöver veta?

Stort tack allihop, speciellt till Joakim som t o m erbjuder sig att fixa fram hamburgare själv. Det ska du inte behöva göra, även om jag som f d Skellefte- och Lulebo får en känsla av välbehag bara av att läsa orden Frasses och Max på skärmen! :)

Jag ringer några av de föreslagna ställena som kör ut och förklarar läget. Stoppet i Boden är bara 14 minuter med risk att det blir ännu kortare vid förseningar.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips