• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Paddling runt Kållandsö

Hej, hej!

Nu nalkas ett låångt och härligt sommarlov för alla oss lärare, och i år har jag tänkt paddla en hel del. Jag bor på Kållandsö och är det någon som vill paddla en gemensam tur i dessa vackra vatten är det bara att höra av sig!

(Du behöver självklart inte vara lärare...)

/Anna-Karin

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Lurötur?

Hallå A-K och Magnus!
Hur låter det med en Lurö-randevous kring början av augusti då vi fortfarande har sommarlov =-D och fågelskyddet hävts?

Nu kommer sommaren!
Christer (Karlstad)

Jag skulle jättegärna vilja paddla i vattnen runt Kållandsö. Har sommarställe inte så långt därifrån, men ingen paddelkompis.

Gick en nybörjarkurs förra sommaren, så jag är ingen stjärna. Men intresset finns och suget efter paddling i sommar är stort!

Hör gärna av dig!

hänger gärna

Jag visste inte var det var men kolla upp lite
verkar ligga lidköping stämmer detta.
hänger gärna med en helg i så fall.
hör gärna av dig!!
Mvh jonas

Det händer att även jag, trots att jag inte är lärare, utgår från Spiken på kortare eftermiddagsturer. Men jag är vackert-väder-paddlare så jag håller mig på land ett tag till.

Leif...

Sofe; sa:
Jag skulle jättegärna vilja paddla i vattnen runt Kållandsö. Har sommarställe inte så långt därifrån, men ingen paddelkompis.

Gick en nybörjarkurs förra sommaren, så jag är ingen stjärna. Men intresset finns och suget efter paddling i sommar är stort!

Hör gärna av dig!

Halloj!
Det här verkar lovande! KUL att så många är paddelsugna. Är det enbart kring Kollandsö som padddelturerna gäller för dig? Vilka veckor är det om gäller för dig, eller är du också lärare?

Vi hörs!
Christer

Hej igen!

Jag är som sagt ledig hela sommaren och tycker det vore trevligt med sällskap. Skriv direkt till min mejl så kan vi komma överens om när!

/Anna-Karin

Lurö - Djurö kanske....

vecka 28 - andra veckan juli - paddlar jag och några kompisar frän Värmlandsnäs - Lurö för vidare utflykt till Djurö om vädret tillåter. Vi bor säkert några nätter på vandrarhemmet på Lurö med dagsturer därifrån.
Lungt och skönt.
Du är välkommen om du är intresserad.

Mats
svingen@swipnet.se

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips