Paddling med spädis

Hej!

Vi funderar på att paddla i Dalsland i maj. Kommer då ha en spädis på ca 3 mån. Någon som har testat? Goda råd??

MVH

Jeppe

Paddla

Du skall paddla med förnuft som alltid ta det lugnt occh njut som bara den ,du lägger ju detta som grund för vad som komma skall för ert barn .Gör paddlingen så rofylld som möjligt och ha ett par olika eventuella räddningslösningar om olyckan skulle vara där och visa sitt hemska ansikte.

Malmer Backpack

Lästips

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
En gammal kompis till mig, Linda, och hennes man paddlade i somras med två barn. De hade (tror jag) en stor tresitsig Albatross. Denna är nog att rekommendera med extra sargkant runt mittenhålet med barnet.
De skrev en kul artikel om detta i Brunnsviksbladet 3 - 2006.

Försökte hitta denna artikel på nätet, men den kanske bara är öppen för medlemmar. Om du är intresserad kanske du kan maila henne på
http://www.utsidan.se/motesplats/visa.htm?ID=33095
då jag inte tror hon är inne så ofta på detta forum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips