• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Paddling i sommar.

Hej!

Jag tänkte paddla en lite längre tur någon gång i sommar, förmodligen v.27 eller 28 och tänkte det kunde varit bra att vara två. Tänkte utgå från någonstans runt Uddevalla och paddla i 2-4 dagar.

Har inte planerat något större så inget spikat, men hade varit kul om någon ville hänga på!

/Anton

Jag går i tankarna att paddla v 28 jag med. Har endast paddlat några få gånger tidigare, senast för fem-sex år sedan så är verkligen nybörjare. Orkar du dras med en grönis så säg till så kollar jag närmare på mina möjligheter!

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Hej,

Har funderingar på att paddla lite under sommaren när jag är i u-a området. blir troligen under v28-30. Kanske kan vi göra gemensam sak av det några dar.

Blev ändringar i planeringen, så kommer åka upp till Stockholm i veckan.
Lycka till med eventuell paddling ändå!

Ok ha en bra helg i stockholm.
Kommer bli åtminstone några dags turer för min del, under kommande vecka/veckor.

Tack ska du ha!
Låter riktigt fint!

Får se om det blir någon paddling för min del när jag kommit hem från Holland.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips