Paddling i Misterhults skärgård - trailer :-)

Hej hopp, frilufsare!
Sitter som bäst och klipper ihop en paddling från Misterhults skärgård med start och mål i Klintemåla oktober 2013.
Det var min första paddling på östkusten vilket blev en annorlunda upplevelse från turerna på Västkusten och Grönland.

Till att börja med så knäcktes takräcket i backarna öster om Jönköping och den ena kajaken låg och släpade i 100 km/h i asfalten bakom bilen. Mardröm!!

Hur som helst, jag gjorde en liten trailer mest på skoj men det blir en "riktig" film längre fram. Ta nu inte detta seriöst, det är bara roligt att göra något kul av materialet när man kommit hem.

Klicka hör för att titta på trailern

Allt gott,
David

Lästips

Helgelandskusten – Tio äventyr längs Norges dolda pärla

Helgelandskusten räknas till världens främsta destinationer för havskajak. Här är tio höjdpunkter för dig som vill utforska den norska kustskatten.

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Månadens fråga: Värmebölja under vandringen - hur gör du?

Hur tänker du om höga temperaturer väntar under din planerade långtur: genomför vandringen, planerar om – eller ställer in?

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.
Kul idé!
Nu är ju detta bara en trailer som du sa men ett tips bara: Jag ser gärna lite längre sekvenser, gillar när det inte klipps för ofta.

Ser fram emot filmen!

Kul idé!
Nu är ju detta bara en trailer som du sa men ett tips bara: Jag ser gärna lite längre sekvenser, gillar när det inte klipps för ofta.

Ser fram emot filmen!

Självklart blir det längre sekvenser i långsamt tempo i den riktiga filmen, jag gjorde denna trailer mer som en flirt med någon gammal 80-talsdeckare. Jag är inte heller vidare förtjust i MTV-estetikens snabba klipp.

//David

Trevligt!

Trevlig teaser i fin skärgård!

Tyckte mig skåda en silverräv (Svidén) alias SkräckJohn.
Gammal Östgöte som nu lever i exil?
Hälsa gubben från Johan Z :)

:) Kul att du gillar den! Om du inte känner igen musiken kan jag berätta att den är från en riktig TV-klassiker från 80-talet: Magnum, p.i. Det var på den tiden det bara fanns 2 två kanaler.

Jo det är klart man känner igen Magnums Signaturmusik :)
Även han paddlade i serien, en surfski och deltog i stora tävlingen Molokai

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips