• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Paddelkompisar i norra Bohuslän?

Halloj!
Finns det någon/några paddlare i den här delen av landet som har lust att göra sällskap på havet, nu &/eller senare i vår? Jag bor en bit utanför Strömstad, mycket nära till Kosterskärgården alltså :)!
Jag är van ensampaddlare året runt, både kortare & längre turer, men börjar tycka att det vore trevligt att ibland dela mina upplevelser med andra! Jag har inte bråttom & slår inga rekord :), men ett visst mått av självständighet kan vara bra, & så här års naturligtvis vana & utrustning för kallt vatten!
/helena

Paddla i Stömstad

Hej,
Helena, jag skall ner till Strömstad v 20.
Har en stuga i Capri.

Skulle vara kul o paddla med någon som känner till
"stället".

Om du har lust att "släpa" runt på ett par 08:eek:r så får du gärna höra av dig.

Mvh

Ronny Ekwall

Lästips

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Tänk säkert i Sarek – fjällräddarens bästa råd

Sareks vackra natur lockar många. Men här är civilisationen långt borta. Utsidan har frågat fjällräddaren Mikael Oja om råd för en säker Sarektur.
Hej Ronny!
Kul att du svarade, jag jobbar på dagarna under vecka 20 men skicka ett mejl så kan vi höras om helgen när det börjar närma sig? Eller för all del en kvällspaddling!?
/helena

Nu har ju ingen av våra två dubbelkajaker fått vatten under sig i år än men idag meddelade frun att paddelsuget var påtagligt. Vi "bor" på Hällekind söder om Strömstad och varför inte "tvinga" oss ut på en vårtur genom att skriva här :) Hojta till om erbjudandet står fast!

Nära & bra!!!
H O J T!!! :)
(Skickar ett mejl också för säkerhets skull.)
/helena
Nähä, mejla gick sådär... du får skicka ett till mig istället...
[Ändrat av starfish 2006-04-19 kl 20:47]

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips