Oz rapport

*Lgh vid stranden

*billig bil inkopt (den gick sonder efter ung ett dygn men ar fixad och gar som en klocka nu...)

*har inte hunnit klattra sa mkt (har fullt upp m att forsoka halla mig flytande i surfen) men har lokaliserat ett juste gym och ett boulderstalle pa stranden sa det ska nog ordna upp sig- jag har redan varit tvungen att flytta in spannet pa klockan ett snapp :(

*plugget ar faktiskt ratt juste...

! tack det räcker!

Fan va gutt då!
I forsättningen får du bara skriva om hur mycket det regnar, hur kallt det är och att klättringen/surfingen faktiskt suger fett! OK?
-svensk sommar rular mest...... ;)

Aktuellt

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Månadens fråga: Värmebölja under vandringen - hur gör du?

Hur tänker du om höga temperaturer väntar under din planerade långtur: genomför vandringen, planerar om – eller ställer in?

Helgelandskusten – Tio äventyr längs Norges dolda pärla

Helgelandskusten räknas till världens främsta destinationer för havskajak. Här är tio höjdpunkter för dig som vill utforska den norska kustskatten.
Jag håller med Johan, dessutom misstänker jag att Erik ljuger lite :)
Jag har hört att det aldrig är fint väder i Australien och dessutom ska det inte finnas någon klättring alls.
Vem ska jag nu köpa en padda av?

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips