outdoorbutik

finns det någon outdoorbutik på nätet som säljer både magnesiumeldstål och vattenreningstabletter?

skulle varit jätteschysst om ni kunde hjälpa mej

/

Och minst 98 kr i frakt?
Du ska inte testa att ringa och fråga om de inte kan göra undantag, om du betalar in köpesumman + billigare postfrakt i förskott? Det räcker ju säkert med ett vadderat kuvert och porto för max 500 gram? Försöka duger!

Du vill ha en nät-outdoor-butik för att du bor någonstans där det inte finns friluftsbutiker med detta sortiment, det är inget egenvärde i att det är en nätbutik eller?
Bråttom?
Annars kanske du känner någon i en stad med butiker som det går att köpa i IRL, och sen skicka till dig? (Nästan så jag känner mig manad att gå ut på stan och försöka hjälpa dig...)

Aktuellt

Månadens fråga: Hösten är här – vad lockar mest?

Är hösten en tid för svampplockning runt knuten – eller lockar äventyren? Vi tar pulsen på Friluftssverige hösten 2025.

Upplev Halmstads kust: Vandra Prins Bertils stig

Leden som på 18 kilometer förenar stadspuls, rogivande natur och slående vyer över havet.

”I nivå med luften vid flerfiliga motorvägar”

Ny forskning visar att klätterskornas skosulor släpper ut riskfyllda kemikalier i luften när de nöts. Nu växer trycket på branschen att agera.

På två hjul genom Karelen: Grusvägar, bastur och möten för livet

Två irländska cyklister reser till finska Karelen för att utforska områdets “grå guld” – alla övergivna, slingrande grusvägar.
Och minst 98 kr i frakt?
Du ska inte testa att ringa och fråga om de inte kan göra undantag, om du betalar in köpesumman + billigare postfrakt i förskott? Det räcker ju säkert med ett vadderat kuvert och porto för max 500 gram? Försöka duger!

Du vill ha en nät-outdoor-butik för att du bor någonstans där det inte finns friluftsbutiker med detta sortiment, det är inget egenvärde i att det är en nätbutik eller?
Bråttom?
Annars kanske du känner någon i en stad med butiker som det går att köpa i IRL, och sen skicka till dig? (Nästan så jag känner mig manad att gå ut på stan och försöka hjälpa dig...)

jag bor i lysekil å här finns ingen direkt outdoorbutik:)

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips