• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Östersundstjejer?

Saknar tjejkompisar med intresse för natur och friluftsliv! Toppturer, turskidåkning, långfärdsskridskor, cykling till fjälls och lite klättring och kajakpaddling utför jag årligen med min pojkvän och ibland hans vänner. Medan jag med mina vänner istället delar trevliga after-works, fikatillfällen och middagar men inte naturupplevelser. Vore kul att utöka vänkretsen med tjejer med liknande natur-intressen. Jag bor i centrala Östersund. Hör av dig om du vill networka med mig! Mvh mail@malincarlsson.se
 
Har du varit med på någon av telemarksklubbens aktiviteter??
Där finns massor med trevliga människor att lära känna.
 
(Om man får lov att bryta in här:)

Vad har telemarksklubben för aktiviteter, mer än telemark? =P

Nja, det är väl mest telemark. ;)

Dock brukar det kunna slinka med någon fasthälare då och då och det tisslas lite grann om utökade ambitioner. Det är faktiskt årsmöte imorgon kväll (se hemsidan), så det kanske väcks någon fråga då.
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.