Forumet Nytt forum

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Samsung s4
Galaxy 5.0.1

Ibland funkar radbrytningarna, ibland inte.
Har inte riktigt fattat mönstret men verkar som att det inte funkar när jag kommer till forumet via google.
När jag använder vanliga menyn blir det radbrytningar.
Kan inte säga om det är så 100% dock.

När radbrytningarna inte fungerar går det inte heller att zooma ut eller scrolla.

Annars ser det lovande ut. Känner igen forumet från andra forum jag använder och de fungerar så jag gissar att det kommer gå bra att lösa.

Gissar också att xen-loggan går att ta bort?
 

clindh

Forumvärd
Jag har gjort några justeringar; på Vad är nytt och Hitta trådar var det den undre navigeringslisten som fick bredden att spricka - nu är det en liten dropdownmeny istället. Ta en titt igen. Om det är en viss sida med inlägg som strular och inte andra, ta dess adress och lägg in här så kan jag återskapa och fixa.
 
På min inställningar har jag klickat på, med blå prick, visa ej mitt namn, varje inlägg jag skriver visar mitt namn.
Skall det vara så?
 
Ser snyggt och bra ut. Ett problem jag noterat är att när man öppnar vissa forumtrådar på mobilen anpassar sig inte texten till mobilens upplösning utan texten blir förstorad och når utanför fönstret till höger som om man expanderat texten (dock bara i stående format). Det går inte heller att minska den eller skrolla i sidled för att läsa hela texten på dessa inlägg. Helt slumpmässigt på vissa inlägg medan andra beter sig helt normalt? Dessutom kan det ändra dig mellan två gånger man öppnar samma tråd.
Kör Safari som webbläsare på mobilen just nu.
Vet inte om det är handhavande fel eller inte, men inte sett detta på några andra webbsidor.
Noterar att även andra användare ovan noterat liknande problem.
 
Senast ändrad:

clindh

Forumvärd
Jag stänger denna tråd och uppmanar istället att rapportera varje enskilt problem som en ny tråd i forumet "Felrapporter" istället - det blir enklare då att följa upp varje sådan.

 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.