Nya "ramverket"

Jag tycker det blev bättre med nytt ramverk. Har firefox.

Men vid närmare koll kan jag hålla med #8. Om man till exempel går in på sidan med nya poster finns

tre sökmöjligheter. Man kan tänka att en räcker. Den i headern kanske.

en flik längst upp som heter Forum med undermenyer Nya inlägg och Sök forum. Behövs undermenyn eller flikarna överhuvudtaget? Nya inlägg ser man längre ner på sidan och sökets vara kan ifrågasättas. Fliken Vad är nytt återupprepas längre ner på sidan i en länk bredvid Nya inlägg och kan kanske tas bort.

bredvid länken Nya inlägg en länk Vad är nytt. Behövs den? Den leder ju till en innehållsmässig upprepning av Nya inlägg. Länken Senaste aktivitet leder till en sida som är svår att förstå för tillfället.

Det kanske måste vara som det är för att det skall funka tekniskt men som användare kan man uppleva en viss rörighet.
 
Kan du förtydliga vad du menar? Det finns sidväljare både under och över inläggs/trådlistorna


Vad använder du för webbläsare på datorn? Och kan du beskriva vad som upplevs rörigt - typsnittet eller annat?
På mobilen har jag ingen sidväljare upptill, bara längst ner.

På datorn Firefox och det var nog typsnittet som kändes ovant och "trångt"
 

Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...