Ny karta till Garmin?

Hej!
Jag försöker uppdatera min GPS som är StreetPilot c320 men klarar inte av detta då min engelska är dålig och jag hittar inte rätt sida så om någon är bra på detta och vill medela mig hur man gör blir jag glad.
Min önskan är en karta över eropa minnet är på 512 mb. vi skall åka ut med husbil den 24/4 08
Jag kan skaffa starkare minnes kort om så behöves.
Min Mailadress är japibygg@telia.com.
Hälsningar Janne

City Navigator 2008 NT Europa är på 1700 mb så ja du måste skaffa större minneskort.

Aktuellt

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Tävling: Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.
GPS-warehouse

hade inte skivan med CityNavigator Europa inne men beställde den och redan efter ett par dagar fanns skivan hos min Icahandlare för avhämtning.

Har inte hunnit öppna förpackningen ännu. Konstigt nog står inte versionnumret utanpå förpackningen och att reklamera brukar vara svårt om man packat upp mjukvara.

Thure

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips