Jag får inte fram backwater maps i google play. Såg att jag har en för gammal version av Android.
Har du provat appen Lokalsinne ?
Den funkar med Android 4.0.3 och nyare och det kostar inget att ladda ner kartor för offline-bruk.
Jag får inte fram backwater maps i google play. Såg att jag har en för gammal version av Android.
Vill du göra reklam så är det bättre att du är ärlig och skriver det?Har du provat appen Lokalsinne ?
Den funkar med Android 4.0.3 och nyare och det kostar inget att ladda ner kartor för offline-bruk.
Men lantmäteriet kartor kostar pengar, bra app men dåligt att man inte kan importera kartor m.mViewRanger är gratis och täcker hela världen med hjälp av openmaps.
En lysande funktion i den är att du enkelt kan skicka GPS signaler så någon orolig där hemma kan följa dig.![]()
Vill du göra reklam så är det bättre att du är ärlig och skriver det?
Kommer appen "Lokalsinne" att släppas till iPhone också?
Hej!
Jag har laddat ner några kartor i appen "Lokalsinne" och lagt dem på minneskortet.
Hur får jag fram kartorna?
Någon som använder Topo GPS Sverige?
Terrängkarta för hela Sverige,med Offline-möjlighet (även till SD-kort), för 38 kr låter som en bra deal? (jag tolkar beskrivningen som att det bara är för andra länder än Sverige som kartan medför iap?)
Behöver man zooma in för att få med detaljer offline? Svårt att vet vad som är lagrat offline.
Tackar för en fin app.