Jag förstår inte varför du ställer frågan till mig. Som du själv uppmärksammat hade jag redan täckt in det fallet och det jag vände mig emot i ditt inlägg var bara sakerna jag tyckte var ogenomtänkta och motsägelsefulla.öringen; sa:Om man nu som jag vill ha en GPS och vet med sig att man inte ska bila, varför då inte handla i USA till halva priset?
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
New York, var kan man handla billigt
- Trådstartare abel
- Start datum
Det är nog i alla fall inte tresiffrigt änStore; sa:Hur många gånger har du skrivit just det inlägget nu, Pelle?
Lästips
ANNONS
Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro
Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...
Själv skulle jag tycka att det vore höjden av girighet att försöka utnyttja garantin i Sverige om jag pressat priset genom att köpa utomlands. Däremot har flera rapporterat här i forumet att det går alldeles utmärkt att skicka en felaktig enhet för garantireparation till Garmins servicecenter i England oavsett var man köpt den (också USA) så det är vad jag skulle göra om jag fick problem med en sådan.niklaz; sa:Tar nog betydligt längre tid till/från USA - har inte tänkt på om man får nyttja garantin här i Sverige. Känns nästan oförskämt bra om det går med tanke på priset.
Håller med. Jag skickade tillbaka den till Aspidshop så det ordnade sig ganska snabbt ändå.
PR; sa:Själv skulle jag tycka att det vore höjden av girighet att försöka utnyttja garantin i Sverige om jag pressat priset genom att köpa utomlands. Däremot har flera rapporterat här i forumet att det går alldeles utmärkt att skicka en felaktig enhet för garantireparation till Garmins servicecenter i England oavsett var man köpt den (också USA) så det är vad jag skulle göra om jag fick problem med en sådan.niklaz; sa:Tar nog betydligt längre tid till/från USA - har inte tänkt på om man får nyttja garantin här i Sverige. Känns nästan oförskämt bra om det går med tanke på priset.
PR; sa:Jag förstår inte varför du ställer frågan till mig.öringen; sa:Om man nu som jag vill ha en GPS och vet med sig att man inte ska bila, varför då inte handla i USA till halva priset?
Det var en retorisk fråga. Du behöver inte känna dig manad att svara
Liknande trådar
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg