”Naturnollorna” kanske en intressant TV-dokusåpa?

Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.
Del 2

Vilket deprimerande program!
Finns nog ingen som vågar sig ut efter deras klagande! :cool:

Stackarna vet inte ens hur man bär en ryggsäck!! :)

//Gustav\\
 

Aktuellt

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”
I nya boken Vandra i södra Småland guidar Niklas Kämpargård till 48 turer genom skogar, sjölandskap, myrar och kulturbygder.

Upprop för friluftslivet inför valet

Upprop för friluftslivet inför valet
Tycker du att friluftsliv, natur och allemansrätt är viktiga frågor inom politiken? Skriv under Svenskt Friluftslivs upprop!

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”
Utsidans redaktör Gabriel Arthur besöker Sveriges största friluftsfestival – och får med sig viktiga insikter hem.

Paddling i Muminfamiljens farvatten

Paddling i Muminfamiljens farvatten
Pellinge övärld och ön Klovharun inspirerade Tove Jansson. Förra sommaren paddlade Henrik Witt äntligen dit i kajak.
Re: Del 2

Keras2006; sa:
Vilket deprimerande program!
Finns nog ingen som vågar sig ut efter deras klagande! :cool:

Stackarna vet inte ens hur man bär en ryggsäck!! :)

//Gustav\\
Efter flera års stillasittande jobb, flera års bortvaro från natur och vedermödor, alltför många års viktökning och tappad kondition, kort tids försök att få upp flåset, bla med ryggsäck på ryggen och blöt skog omkring mig, har jag stor förståelse för de här människorna.

Dessutom beundran för just det att de utan erfarenhet, med dålig kondis, två timmar teoretisk utbildning, genomför sina uppgifter.

Jag tycker det är starkt gjort. Men så är jag inte Tarzan heller :)
 
Re: Re: Del 2

Zeeke; sa:
Keras2006; sa:
Vilket deprimerande program!
Finns nog ingen som vågar sig ut efter deras klagande! :cool:

Stackarna vet inte ens hur man bär en ryggsäck!! :)

//Gustav\\
Efter flera års stillasittande jobb, flera års bortvaro från natur och vedermödor, alltför många års viktökning och tappad kondition, kort tids försök att få upp flåset, bla med ryggsäck på ryggen och blöt skog omkring mig, har jag stor förståelse för de här människorna.

Dessutom beundran för just det att de utan erfarenhet, med dålig kondis, två timmar teoretisk utbildning, genomför sina uppgifter.

Jag tycker det är starkt gjort. Men så är jag inte Tarzan heller :)

Visst är det bra gjort av dom att klara av utmaningen. Men det var knappast någon bra underhållning att kolla på. Tror inte heller det lockar fler till att våga sig ut i naturen.
Fast då blir det mer plats för mig!! :cool:

//Gustav\\
 
Re: Re: Re: Del 2

Keras2006; sa:
Zeeke; sa:
Keras2006; sa:
Vilket deprimerande program!
Finns nog ingen som vågar sig ut efter deras klagande! :cool:

Stackarna vet inte ens hur man bär en ryggsäck!! :)

//Gustav\\
Efter flera års stillasittande jobb, flera års bortvaro från natur och vedermödor, alltför många års viktökning och tappad kondition, kort tids försök att få upp flåset, bla med ryggsäck på ryggen och blöt skog omkring mig, har jag stor förståelse för de här människorna.

Dessutom beundran för just det att de utan erfarenhet, med dålig kondis, två timmar teoretisk utbildning, genomför sina uppgifter.

Jag tycker det är starkt gjort. Men så är jag inte Tarzan heller :)

Visst är det bra gjort av dom att klara av utmaningen. Men det var knappast någon bra underhållning att kolla på. Tror inte heller det lockar fler till att våga sig ut i naturen.
Fast då blir det mer plats för mig!! :cool:

//Gustav\\
Vad som är god underhållning är ju högst varierande. Jag menar, det finns folk som ser varje avsnitt av Lost! Av 24! Av Alias!

Det finns tom de som ser på Anna Phil!

Folk är så konstiga nu för tiden. De ringer till och med till och diskuterar sitt känsloliv på Karlavagnen.

Men de e kla´t jag har inte så många kanaler att välja på. Tv1+2 och 4:an. Snål e ja.
 

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.