Nato Water Bottle + Crusader Cup

Någon som vet om det finns nån onlinebutik i Sverige som säljer dessa? Flaskan bör vara i plast och rymma ~1l, Crusader Cup är i rostfritt stål och rymmer ca 500ml.

Det behöver inte nödvändigtvis vara denna flaskan, men jag gillar konceptet att kitet inte tar särskilt mycket plats!

ps. Om det är någon som känner till en pålitlig butik inom eu så går detta bra också.

Tack på förhand.

images

Senast ändrad:

Lästips

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Har ingen aning om kvalitén på köket men förmodligen är de lika bra kvalité som resten av produkterna..

Har köpt DD hammocken och tarp där + en Carinthia sovsäck som de är grym kvalité och komfort..

Du kommer säkert bli nöjd!!! skriv gärna vad du tycker om köket efter några turer..

Absolut!

Jag beställde bara 2 C's kitet, men jag mailade dom om att uppdatera ordern till det fulla Crusader Cooking systemet, jag såg inte att det fanns innan jag hade lagt ordern! Får hoppas att dom har vettig kundservice.

Ja dom är hjälpsamma med order och man kan beställa även andra produkter av ett märke som dom säljer men inte finns på hemsidan..

Jag köpte hela köket från engelska Ebay, var något billigare än Huskygård och bra/snabb frakt.

Lite småknepigt kök tycker jag, i alla fall med sitt eget vindskydd, brinner inte nog hett eller länge. Vet inte vad för annat bränsle man kan sätta i, har provat med ved, men det är ju bara stickor... bla..

Jag köpte den mest för att allas vår Bear Grylls alltid har den! Bra med en vattenflaska och en kopp av plåt som man kan koka med! Den sitter dock inte så hårt i varandra som jag hade velat...

Gun-Valld, när du testat, hör av dig vad du tycker, du kanske vet nåt jag inte vet? :)

Jag köpte hela köket från engelska Ebay, var något billigare än Huskygård och bra/snabb frakt.

Lite småknepigt kök tycker jag, i alla fall med sitt eget vindskydd, brinner inte nog hett eller länge. Vet inte vad för annat bränsle man kan sätta i, har provat med ved, men det är ju bara stickor... bla..

Jag köpte den mest för att allas vår Bear Grylls alltid har den! Bra med en vattenflaska och en kopp av plåt som man kan koka med! Den sitter dock inte så hårt i varandra som jag hade velat...

Gun-Valld, när du testat, hör av dig vad du tycker, du kanske vet nåt jag inte vet? :)

Har inget sånt kök men vas lite nyfiken hur den fungerar.. använder själv en IKEA bestick vedkök eller ett hemmagjort spritkök av colaburk..

Är själv ute efter två mindre kokbyttor med lock som går att packa ivarann..

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips