• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

nån som vill gå toppredskurs i sickla stockholm??

man skall vara minst 2 personer... så vill du haka på så säg till! man kan boka tid vilken dag man vill i veckan, men som sagt. om man är två hahha
jag bor i nacka strand så närmast för mig! är jätteintresserad av att börja klättra, provade på det i Railey beach i thailand för en månad sen ca och loved it!
jag är 165 lång
väger ca 57

:)
/zussi
 
Hej Zussi,

If you want to climb tomorrow evening (Wed March 12th) in KlätterVerket, just let me know giving me a call : 0768 960 624. I could be there between 18:30 and 19:00. Feel free to call!

Cheers,
Fab
 
Tyvärr väger jag ca 30 kilo mer än dig! :(

Klättrar utomhus men för att klättra inomhus/köpa årskort måste man tydligen "bevisa" att man kan klättra och hantera rep.....så jag är egentligen också i behöv av en topprepskamrat!!
 
Klättring

Halloj Zussi

Jag klättrar gärna med dig på klätterverket, letar efter någon att klättra med ca en gång i veckan om du skulle vara intresserad.
Själv gick jag en "privat" kurs när jag började för ca 2 år sedan och har även lärt/visat grunderna för kompisar som börjat klättra. Men, jag är ingen instruktör så om du vill ha en "riktig" utbildning så får du väl gå kursen. Eller så hänger du med mig och provar ett par gånger och känner efter om du vill lära dig mer från någon mer erfaren :)

Jag är 171 och väger 62

(om man kan hänga med på kursen som säkrare så skulle jag eventuellt kunna följa med om jag kan, men jag har inte så stor lust att betala för att lära mig det som jag redan kan)
 
Hej, hej!

Jag kan tänka mig att gå kurs med dig. Är 1.70 och väger 62 kg så det borde fungera tycker jag. Har funderat på att gå kurs ett tag men inte riktigt kommit mig för att göra det. Har klättrat ett par gånger innan och tyckte att det var roligt. Du kan väl maila mig på Suss_1975, hotmail.com om du vill så kan vi kanske bestämma något.

Ha det bra,

/Susanne
 
Hej

Hej !

Jag behöver gå en säkringskurs och saknar även jag någon att gå med. Maila mig gärna så kan vi komma överens om någon tid om du vill. Jag bor i Nynäshamn men arbetar i stockholm och har bil så någon eftermiddag skulle passa bra.

Mvh Janne, mail: rortjanst@rortjanst.nu
 
nu enbart klätterkompisar

har gått toppredskursen.. skoj!!! så nu ska jag ta å börja klättra..
så om nån vill klättra med en rookie så säg till!
har bara klättrar 2 ggr nu medräknat toppredskursen!! obs obs. haha
så tar ju tiiiiiiiid att säkra än, får inte gå för fort uppåt. mkt å tänka på!
ciaooooo
 
klätterkompis

Hej hej,

Jag behöver också någon att klättra med! Började klättra efter jul och har blivit taggad på att fortsätta, men min kompis har inte tid längre. Så jag är ganska färsk jag med:). Brukar klättra på Karbin, men Sickla funkar också jättebra.

Jag är 32 år, jobbar på reklambrå, 172 cm och 58 kg.

Hör av dig om du är intresserad!

Mvh
Kathinka
 
Även jag behöver fler att klättra med!

På tisdag är topprepskursen klappad och klar och då får jag säkra och klättra! Men som så många andra så är kompisarna helt ointresserade så nu behöver jag lära känna nya härliga klätterintressarade människor!

Jag är en kort tjej, 155 cm och 50 kg. Men jag har upptäckt sandsäckarna som löser det mesta =)

Så, någon som fortfarande har en lucka öppen? Zussi eller någon utav er andra här? =)

Mvh Kim
 
Hej!
Jag har klättrat en del tidigare men har ingen att klättra med längre. Kan säkra och har "klätterkörkort" på Klättercentret i solna - kan tänkta mig att klättra både i sicla och solna.

Skicka gärna ett mail till niklas@tagessons.com - så hänger jag med!
/niklas
 
Hej på er klättersugna Har ett litet tips. De flesta anläggningarna stockholm har sk socialatävlingar, på karbin kallas de boulderopen och hålls en gång i månaden under innomhussäsongen. Så jag tror de är någon gång till. Ett bra sett att träffa nya bekantskaper då det efter tävling är utgång till någon pub. Mycke klättersnack och alltid någon som vill klättra mer än de gör idag. Kolla på www.bloxc.com där brukar de komma info om vad som händer här näst.
Och de flesta är snälla.
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.