jag mé!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
NAMNLISTA-CAMP MOLLOY
- Trådstartare fibbla
- Start datum
Guest
Gäst
Camp Molloy-fan
Håller fullständigt med föregående talare.Väntar redan på nästa omgång av Camp Molloy. Härligt att slippa allt tjafs, skitsnack och intriger som är i andra dokusåpor. Fram för mer program om multisport och vildmark./ Eva-Mari
Håller fullständigt med föregående talare.Väntar redan på nästa omgång av Camp Molloy. Härligt att slippa allt tjafs, skitsnack och intriger som är i andra dokusåpor. Fram för mer program om multisport och vildmark./ Eva-Mari
Bra serie!
/Peder
/Peder
Aktuellt
Jag tycker Camp Malaj var det töntigaste jag sett på länge
Amen ... några anabolstinna snubbar som rusar runt i skogen med en tågluffarryggsäck och som inte kan orientera i sin egen ficka ens en gång.
LÖJLIGT!! HAHAHA!!
Mitt förslag är att TV4 filmar ScoutSM nästa år, det är säkert mer fart där. I alla fall mer kompetens på området.
Amen ... några anabolstinna snubbar som rusar runt i skogen med en tågluffarryggsäck och som inte kan orientera i sin egen ficka ens en gång.
LÖJLIGT!! HAHAHA!!
Mitt förslag är att TV4 filmar ScoutSM nästa år, det är säkert mer fart där. I alla fall mer kompetens på området.
Re: Jag tycker Camp Malaj var det töntigaste jag sett på länge
Hmm... Läste vad som ingår i scout sm.
Livlina/surrning, Eldning, Nattorientering,
Naturkännedom och Hinderlöpning.
Wow... Det låter riktigt fartfylld. Jag ser hellre camp molloy jag.
/Michael.
Hmm... Läste vad som ingår i scout sm.
Livlina/surrning, Eldning, Nattorientering,
Naturkännedom och Hinderlöpning.
Wow... Det låter riktigt fartfylld. Jag ser hellre camp molloy jag.
/Michael.
Liknande trådar
Dela: