NAMNLISTA-CAMP MOLLOY

Guest

Gäst
Camp Molloy-fan

Håller fullständigt med föregående talare.Väntar redan på nästa omgång av Camp Molloy. Härligt att slippa allt tjafs, skitsnack och intriger som är i andra dokusåpor. Fram för mer program om multisport och vildmark./ Eva-Mari

Aktuellt

Utsidan blir mediapartner till Outdoor Festival STHLM

Den 23–24 maj 2026 samlas friluftsintresserade på Djurgården i Stockholm. Som Plus‑medlem kan du boka festivalens äventyrspass gratis!

Mer natur på kortare tid – därför väljer allt fler speed hiking

Vinn skidstavar från Akka!

Ta chansen att uttrycka din personliga stil i slalombacken. Vi tävlar ut två par av unika skidstavar från det nya, svenska varumärket Akka!

”Att få tillverka Jörnkängan är en gåva”

I över 40 år har den kultförklarade Jörnkängan tillverkats av Anders Dernebo i Jörn. Nu har det unika hantverket förts vidare: till Myrene Fjellström.
Jag vill också se hårda och rättvisa tävlingar. Därför är jag också för en ny omgång av Camp Molloy.
//Anders

Jag tycker Camp Malaj var det töntigaste jag sett på länge

Amen ... några anabolstinna snubbar som rusar runt i skogen med en tågluffarryggsäck och som inte kan orientera i sin egen ficka ens en gång.

LÖJLIGT!! HAHAHA!!

Mitt förslag är att TV4 filmar ScoutSM nästa år, det är säkert mer fart där. I alla fall mer kompetens på området.

Re: Jag tycker Camp Malaj var det töntigaste jag sett på länge

Mitt förslag är att TV4 filmar ScoutSM nästa år, det är säkert mer fart där. I alla fall mer kompetens på området.

Hmm... Läste vad som ingår i scout sm.

Livlina/surrning, Eldning, Nattorientering,
Naturkännedom och Hinderlöpning.

Wow... Det låter riktigt fartfylld. Jag ser hellre camp molloy jag.

/Michael.

Lästips

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.