Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Någon som är detaljkunnig ang Kungsleden? Bilder.
- Trådstartare skogsmulle101
- Start datum
-
- Taggar
- kungsleden
Lästips
ANNONS
Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken
STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.
Utsikt upp mot Tjäktjapasset, sett från Sälka-hållet.
Det här var kul, nästan som en frågesport.![]()
Tack! puh det är jobbigt att leka GPS..
Ja lite kul när man hittar & får hjälp med pusselbitar.
När är din bild tagen?
Tack! puh det är jobbigt att leka GPS..
Ja lite kul när man hittar & får hjälp med pusselbitar.
När är din bild tagen?
20e juni 2015 kl 12:17 för att vara exakt
Tidigare samma dag 11.09 tog jag nedanstående bild, ser ut att det kanske är samma bro som i din bild?
Bilagor
Sweet! Kan vara det.
Var det tungvandrat i snö?
Var det tungvandrat i snö?
20 juni, var mkt snö ändå.Det var lite tungt så klart, men inte jättetungt. Sen var det bara ungefär halva sträckan (Abisko-Nikkaluokta) där det var så pass mycket snö att man behövde pulsa i snön.
Ok, Helt underbart ställe. Snö o utan.
mina bilder är 11-15 juli 2009. Lite mer sommar- Tältade du?
20 juni, var mkt snö ändå.
Ok, Helt underbart ställe. Snö o utan.
mina bilder är 11-15 juli 2009. Lite mer sommar- Tältade du?
2015 var det ovanligt mycket snö, stugvärden i Tjäktjastugan hade aldrig varit med om något liknande. Jag slapp myggen i alla fall, så tur har man kanske inte i juli.
2015 var det ovanligt mycket snö, stugvärden i Tjäktjastugan hade aldrig varit med om något liknande. Jag slapp myggen i alla fall, så tur har man kanske inte i juli.Jag tältade, har också skrivit om min tur här.
Bra
2015-knotten här i Jämtland var mördare, så många, så hungriga, gick inte å va ute.
Ah, den ska jag läsa.
Mycket bra.
snösmälltning kan jag kolla på i timmar nästan
Jävlar vad snö det var vid Tjäktja. Det är det nå året om kanske. minns det var en del mitten av juli, blandat med stenar, men jättefint vid passet ner mot Sälka. Det var underhållande läsning, med korkade lämlar och aggrofåglar.
Jävlar vad snö det var vid Tjäktja. Det är det nå året om kanske. minns det var en del mitten av juli, blandat med stenar, men jättefint vid passet ner mot Sälka. Det var underhållande läsning, med korkade lämlar och aggrofåglar.
Mycket bra.
Haha ja, jag hade marsvin som liten och de är ju riktigt korkade djur, men lämlarna tar ändå priset på den fronten. Jag förstår inte att evolutionen inte har tagit hand om lämlarna. Underhållande är de i alla fall.
Inte träffat nån lämmel än, taggad på vandring, men måste ha nästan allt nytt, hål i kängorna 8 år gamla bl.a.Haha ja, jag hade marsvin som liten och de är ju riktigt korkade djur, men lämlarna tar ändå priset på den fronten. Jag förstår inte att evolutionen inte har tagit hand om lämlarna. Underhållande är de i alla fall.![]()
Inte varit neråt Sarek? Fundera på det med sambon å lilla 4 åriga dottern iår. Läste din resa via Lapporten åxå, mkt bra! Hur var det i Vistasdalen, vajert? Nåt att ha?
Senast ändrad:
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg