MTB onsdagkvällar runt Uppsala

Hej! Vi försöker få ihop ett gäng för att åka på onsdagar kl 18, nu när det blir sommartid. Första gången 3 april, alltså.

Den som är intresserad kan skicka ett mail till mig ipg289h@tninet.se så ställer jag samman en lista och hör av mig om mötesplats.

Per

Eftersom Happy är nere

så väcker jag liv i denna tråd från Hedenhös tid, vi tänker i v f hoja i morgon onsdag 7 maj, samling vid Finn Malmgrens staty, vid korsningen skolgatan sysslomansgatan, som vanligt.

Per

Hej, ni känner inte för att köra på lördag eller söndag också möjligtvis? Ska vara i Uppsala då och behöver lite guidning eller bra karta + tydliga stigar

Grymt att väcka liv i en 6 år gammal tråd utan att ett enda svar förrän idag. Nu inför vi ännu mer dubbelpostande!

Jag tänker cykla imorgon iaf, om det nu inte blir regn som SMHI sa senast jag frågade.

Trådarkeologi är kul ;)

— Vi blev faktiskt ett gäng som hojade på onsdagarna men det var före Happy så vi höll kontakten främst med vändande mail, en e-mail-lista av hopklippta adresser.

Aktuellt

Springa, vandra, fascineras – redaktörens möte med platåberget

Utsidans redaktör Philipp spenderar en helg på Billingen, Västergötlands största platåberg och en av nyckelplatserna i Sveriges första UNESCO-geopark.

Upplev Halmstads kust: Vandra Prins Bertils stig

Leden som på 18 kilometer förenar stadspuls, rogivande natur och slående vyer över havet.

Till minne: Lars Fält, överlevnadsexpert och författare

Lars Fält, en av Sveriges största profiler inom friluftslivet, har gått bort. Utsidans medarbetare Gabriel Arthur berättar om möten med författaren.

Vinn Haglöfs Breeze Mimic Hood!

Nu har du chansen att vinna vinterns nya favoritjacka från Haglöfs. Vi tävlar ut en vardera av dam- och herrmodellen i valfri färg och storlek!

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips