Mountain Hardwear winstopper

Är det någon som vet var man kan få tag på MHW gore windstopper jacket, gärna på internet?(Inte gore windstopper tech jacket)

Erfarenheter av MHW:s windstopper?

Mail till berg&hav?

mvh
Gustaf

Mailadress

E-mail: info@Berg-Hav.se
De var inte så snabba att svara på mail då jag mailade dem (ca en vecka)
Kan vara idé att kolla in Mountainworks butikerna, den i Sthlm verkade ha "det mesta" vad gäller Mtn HW när jag var där i lördags

Lästips

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
ring utebutiken

Låter lite långsökt det där. Jag har en bättre idé:
Utebutiken, Umeå har dem (åtminstone i butik)www.utebutiken.se
de skickar snabbt.
tel 090-120220

MVH Mats, Umeå

Inte tech varianten

Hej

Tack för upplysningarna men jag är inte intresserad av TECH varianten utan den mer avskalade jackan: Gore windstopper jacket.

mvh
GUstaf

Ang MHW windstopper

Hejsan!

Har en MHW windstopper. Helt perfekt jacka.
Har den bara nu när det är lite blåsigt och ruggigt om kvällarna när jag är ute med hunden. Har den ibland under min andra jacka på vintern.. mm mm mm mm
Är supernöjd med den!!!

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips