Mountain Hardwear winstopper

Är det någon som vet var man kan få tag på MHW gore windstopper jacket, gärna på internet?(Inte gore windstopper tech jacket)

Erfarenheter av MHW:s windstopper?

Mail till berg&hav?

mvh
Gustaf

Mailadress

E-mail: info@Berg-Hav.se
De var inte så snabba att svara på mail då jag mailade dem (ca en vecka)
Kan vara idé att kolla in Mountainworks butikerna, den i Sthlm verkade ha "det mesta" vad gäller Mtn HW när jag var där i lördags

Aktuellt

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!
ring utebutiken

Låter lite långsökt det där. Jag har en bättre idé:
Utebutiken, Umeå har dem (åtminstone i butik)www.utebutiken.se
de skickar snabbt.
tel 090-120220

MVH Mats, Umeå

Inte tech varianten

Hej

Tack för upplysningarna men jag är inte intresserad av TECH varianten utan den mer avskalade jackan: Gore windstopper jacket.

mvh
GUstaf

Ang MHW windstopper

Hejsan!

Har en MHW windstopper. Helt perfekt jacka.
Har den bara nu när det är lite blåsigt och ruggigt om kvällarna när jag är ute med hunden. Har den ibland under min andra jacka på vintern.. mm mm mm mm
Är supernöjd med den!!!

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips