Mixleder vara eller icke vara

Jag tänkte onsighta några 6-.. och danskarna ropar "sträck dig till juggen" eller "det är ett bättre grepp till vänster", då anser jag att det är självklart en flash. Så skillnaden mellan onsight och flash existerar. Redpoint vet väl alla om att det är 2a försöket eller mer?
Jag tror Jens hade en artikel om vad som är gul grön och rött ljus för de respektive svårighetsgraderna.

Då är jag "home free" för jag hade en dansk som ropade beta till mig i söndags och jag förstod inte ett ord vad han sa... :)

Mixleder - självklart inte. Bara tanken att någon från det motsatta könet skulle dyka upp oväntat och oannonserat är väl lite provocerande?

Lästips

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Så om du får föraren uppläst för dig är det en flash snarare än en OS för at någon har verbalt kommunicerat med dig att leden har ett krux där och där? Nu förstår jag verkligen inte logiken... :D

Jag var inte heller medveten om att det fanns definita regler om vad som är OS/flash, jag har faktiskt inte ens lyckats hitta någon som nästan skulle kunna kallas koncensus!

Jag bryr mig inte personligen, googlade bara en massa och det var den informationen jag fick fram, sen skrev jag ju att så länge du inte vet mer än vad som står i föraren, du kan hyra in en kör och låta dom sjunga det som står så vet du ju ändå inte mer än om du läst sj.

Som sagt detta är inte min åsikt utan vad jag fick fram av google, jag kan väl tycka att det där får man bestämma sj, jag lägger mig ju faktiskt inte i andra människors SC, så länge man tycker det är skoj så :)

---
I am here: http://maps.google.com/maps?ll=65.676766,21.014048

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips