Mer än 500 favoriter i Garmin 765?

Hej allihopa...

Min första tråd i detta forum blir en nöt som jag behöver knäcka - om möjligt.

På företaget där jag jobbar har vi behov av att lagra mer än 700 waypoints/favoriter i en Garmin 765. Detta går ej eftersom begränsiningen är max 500 favoriter.

Någon som har förslag på hur man skall göra för att kringå detta?

Vi behöver även komma år dessa 700 favoriter för att ändra uppgifter kopplade till respektive favorit.

Hjälp... :)
 
Hmm...en kluring.
Har själv haft liknande problem vilket slutade med att jag skapade två filer med ca 300 punkter i varje men med områdesuppdelning tex. Norr och Syd. Då fick jag ladda in den ena om jag skulle vara i det södra området och den andra om jag skulle vara i det norra området.
Men kan ni nu inte ha sådan framförhållning utan måste alltid ha alla punkterna tillgängliga....skaffa ny GPS...ta dom som är mindre frekvent använda och ha i pappersform för att då knappa in manuellt när dom efterfrågas...

Vad vill du göra med dom? du kan ju ta ut dom och bearbeta punkterna i excel eller en text-editor...men vill du ha in mer data i GPS-mottagaren igen?
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.