Lundhags Next?

Jomen..

Jag har snokat på den på Stadium här i uppsala, för jag är tydligen lite väskfetishist :)

Den är klart snygg som rygga, men när man har bärremmarna i X-konfiguration (går från höger axel till vänster midja, etc.) så är den lite krånglig att ta på sig, och när man har den som axelväska så känns den lite klumpig

Skön att bära som rygga(!), och jag gillar tänket och designen, men.. kanske Next Next?.. :)

Jag skulle nog önskat att den var något mindre, för att funka som axelväska, och att det hade varit lättare att ta sig i den som rygga

Aktuellt

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.

Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips