Lofoten

Hej alliphopa,

Jag börjar på linjen telemark/klättring på Lofotens folkhögskola i höst. Jag undrar om det finns någon här på utsidan som redan har gått linjen och kanske har något råd eller så, t ex när det gäller utrustning inför kursstart osv. Det kanske finns fler på utsidan som kanske börjar på skolan i höst, hör av er...

M v h Daniel

Hej Daniel!

Det råkar vara så att jag just nu går linjen Friluftsliv-Fjell på Lofoten Folkehøgskole. Dessutom kommer jag bli kvar hær ett år till.

Linjerna Fjell och Telemark&Klatring ær vældigt lika och vad gæller utrustning så ær mitt bæsta råd - slappna av och køp dig inte fattig! :)
Det ær lætt gjort att man hysteriskt springer runt och køper de dyraste (bæsta?) gore-tex-klæderna man kan hitta, helt i onødan anser jag.

Om du har specifika frågor ang. utrustning kan du gærna maila mig vidare: fredrik.larsson@it-huset.se

Vi ses i høst!

Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.
Härligt med fler till Lofoten:)!

Hallojsan!
Jag är en gammal andraårselev/stipendiatelev som ständigt återkommer till skolan.. Kanske ses vi till hösten när jag kommer och visar bilder för fotolinjerna:)

Mvh Niclas.

Ps, Som sagt,, köp dig inte fattig. Bra att ha direkt är ett par skor som är lite inkörda, skavsår är svårt att köpa sig fri ifrån:)!

http://www.fotosidan.se/member/view.htm?ID=24814

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.