• Vi har ju bytt forum och det finns säkert en del att förbättra. Har du problem? Titta först i forumet Felrapporter om felet redan är känt. Om inte så kan du starta en ny tråd där. Har du förslag på förbättringar eller andra synpunkter så passar ett inlägg i Funktionsförslag bättre.

Liggcykelträff Medborgarplatsen Stockholm

Igår så träffades ett gäng liggcyklister och hangarounds på Söder för 1 timmes häng och därefter en femmila cykeltur i en slinga mot sydost med vändpunkt vid Tyresö slott.

Jag klippte ihop en film på knappt 3 1/2 minut. https://youtu.be/4FVS-h1IHlo

Nedan lite bilder.

Thure

Bilagor

Måste man skaffa facebook nu också för att inte missa sånna trevliga tillställningar. Förr om åren var det John som höll i dessa turer. Nu får jag ringa per så jag blir underrättad nästa gång, för de där vill jag inte missa igen. Kul att se att Lasse är i Sverige på sin egna cykel. Tog ni en sedvanlig ficka innan ni vände om.

En bra funktion på FB är att utlysa aktiviteter och efterlysa åkkamrater. Maillådor läses inte lika frekvent enligt min erfarenhet.

Thure

Nu har jag pratat med din kompis, han sa att du blivit ägare till en M5a. Grattis och välkommen till de nya härliga livet! Tyvärr kommer jag aldrig skaffa FB, där med missar jag alla trevliga inbjudningar. Om jag ser en M5a ska jag ropa på dig.

Logga in