Långscyklingens ABC

finns de ingen snäll som kan sätta ihop en punktad lista utav detta med de viktigaste överst ? :D som kan stå på förstasidan av forumet

Aktuellt

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Tävling: Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.
Här är min packlista som anger vad man ska ha med sig:

http://www.hmarkstrom.se/packlist.htm

Jag har provat att ha med en liten TV för att titta på väderleksrapporten och det fungerade inte då de var svårt att veta när väderleksrapporten kom.

Jag har bytt kläder som inte fungerat. Så hade jag på de första turerna en regnjacka man trädde över sig. Den har jag bytt till en med dragkedja. Att trä den över sig var besvärligt båda när de skulle på och när den skulle av.

Cykelfrämjandet har i sin webbshop kläder för cykling som jag kan rekommendera.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips