• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Långfärdspaddlare i Linköping - Östergötland

Hej!

Efter några år i Göteborg flytter jag hem till Linköping igen! Finns det några Långfärdspaddlare där som vill hänga med på sjö & skärgårdsturer? Erfaren eller nybörjare spelar ingen roll.....häng med ut och plaska i vår & sommar :)

//lasse
(0702-683959)
 
Linköpings kanotklubb/långfärd

Jovisst är det en del aktivitet i Linköpings kanotklubb. Brukar bli ett par två/tredagarsturer på ostkusten och ett antal dagsturer varje säsong... Där är ju också läge att skapa kontakter för andra turer..
Gå gärna med i klubben och anslut dig till maillistan så missar du inget...

Hälsningar
Anders B
 
Säg till om du skall ut på några spännande turer i vinter eller kommande säsong det kan alltid vara kul med nya erfarenheter.
 
Helger

140062; sa:
Säg till om du skall ut på några spännande turer i vinter eller kommande säsong det kan alltid vara kul med nya erfarenheter.

Kanske en liten tur i Järnlunden denna eller nästa helg beroende på väder..... sugen? Kanske inte någon jättespännande tur, men någre längre bravader hinner jag inte med de närmaste veckorna!

//lars
 
Advent adventure

Hej

Kalendern var full i helgen och några helger till framöver, men vad sägs om ett advent adventure helgen 4-5 dec?

Niklas
 
Är likk enda föreningen i Östergötland som sysslar med långfärdspaddling? Friluftsfrämjandet verkar inte ha någon kajakversamhet?

MVH Peter (som flyttar till Östergötland inom kort)
 
Paddling i Linköping

Hej alla!
Såg att ni letar kajakturer runt Linköping Jag startade en sektion inom Friluftsfrämjandet förra året tillsammans med en kompis.Vi håller fortfarande på och bygger upp verksamheten. Det vi har planerat hittills i år finns på http://www.frilufts.se/linkoping Men är ni flera som vill ut vid något annat tillfälle så försöker vi planera för det också. Ni är välkomna att höra av er
//Håkan
 
paddelkompis

hej, kul att folk har samma intressen som jag, har paddlat endel tidigare, men är inte så stor erfarenhet.
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.