Lag i södra Sverige

Jag söker personer som vill vara med och starta upp ett lag i södra Sverige.
Söker även lag som kan behöva förstärkning.
 

krille.andersson@swipnet.se (christian andersson)

Gäst
lagmedlem

undrar om det finns fler än jag, i södra sverige
som är intresserad!
 

anders.j.sundqvist@telia.se (Anders Sundqvist)

Gäst
Vad är ambitionen

Låter intressant
Vad har du för ambition och vad är dina erfarenheter.
Själv är jag motionär som springer marathon har cyklat vätternrundan, finnmarksturen mm. Jag har ingen erfarenhet av multisport men det verkar kul.
 

therese@winningteam.com (Therése Hansson)

Gäst
nyfiken

Instämmer med föregående talare under 'lag i södra Sverige', både vad gäller erfarenhet och ambition. Bl a gjort Klassikern, kör Vätternrundan + Lidingöloppet på årsbasis.
 

pg.nil@telia.com (PG Nilsson)

Gäst
Vill bara meddela här offentligt att jag har varit i kontakt med Niklas och talat om att jag är med.
(Ungefär för ett år sen sökte jag själv lagmedlemmar här på utsidan)...så kom ingen nu.
 

calle_hag@hotmail.com (Calle)

Gäst
VAR?

var i södra sverige?
Låter jätte intressant...
 
re:VAR?

Hej!


Vi är 2 st i Blekinge, 2 st i Skåne och en i Linköping för närvarande. Intressant maila då på pg.nil@telia.com
 
Var i Södra Sverige?

Hej!

Jag är med i "Team Tierra Malmö" (kolla http://www.ttm.nu)

Vi har kört multisport på hobbynivå i två år nu. vi kör ca 2-3 tävlingar /år.

Vi ordnar ibland träningtävlingar då vi lägger bana/or-kontroller plus att vi fixar kanoter. hör av er om ni är intresserade av att vara med. Kanske inte så aktuellt under vintern men...

Om det sitter en stark tjej i skåne som inte vet vart hon ska göra av med sin energi så hör gärna av dig. Vi behöver förstärkning inför nästa år.

MVH Martin (martin@ttm.nu)
 
TAC...

Hej...
Var, hur, vad och när. Som du ser så finns det mycket frågor???
Jag tränar själv mycket, när jag inte planerar mina egna tävlingar. jag är så pass intreserad bara det inte tar för mycket av mina egna projekt.
Hör gärna av dig om mer info.
MVH
Terräng Aktivist Cyklisten
 
Norrköping

VI är två killar i Norrköping som söker lagmedlemmar, kanske kan vi slå våra påsar i hop...
 

Liknande trådar


Fjälledarens tips: Så packar du lätt och når längre

Ibland får man ut mer av naturupplevelser när man tar ut svängarna. Fjälledaren Oskar berättar hur han hittar en större frihetskänsla utomhus.