Längd på telisar?

Dito

Jonas P; sa:
Gustav: Köper man termo-innerskor behöver man inte ens åka in dom! *
Och vad gäller 7tm så är det naturligtvis en smaksak, men det är de sladdrigaste bindingarna jag provat. Helt omöjligt att få kontakt med skidan med dom, även om den nya är mycket bättre än den förra modellen.

Det finns bättre bindningar med utlösnings-plattor än 7tm. **

*Dito.

**Dito. 7tm är inte min smak!
 
Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.
Lissas; sa:
Mja, utvecklingen vad gäller Nordic har ju inte varit den Du beskriver. Men för ren utförsåkning har Du rätt.

Vet faktiskt inte riktigt vad du menar med Nordic.
Om du menar längdåkning, så har jag ingen kunskap eller åsikt i frågan.

Har inte stått på längdskidor sedan slutet av 80-talet!
 

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.