Komma direkt till senaste inlägget i tråden

När en tråd kommit att omfatta flera sidor skulle det vara bra att komma direkt till sista sidan i stället för som nu till första. För den första har man oftast redan läst.

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
När en tråd kommit att omfatta flera sidor skulle det vara bra att komma direkt till sista sidan i stället för som nu till första. För den första har man oftast redan läst.

Men det kan man ju. Nästan i alla fall.
Om man börjar med att klicka på "Sök nya inlägg" så kommer en lista upp med bl. a.
"Åmne / Startat av". Där kan man välja sida man vill komma till. I de fall tråden omfattar väldigt många sidor, t.ex. "Köp av allroundkniv, tips?" blir det ett hopp från sid.8 till Sista sidan.
Sedan finns det också en kolumn med "Senaste inlägg". Klickar man på > så kommer man till senaste inlägget.

Jag skulle dock önska att jag kunde komma direkt till det FÖRSTA inlägget som tillkommit sedan
JAG SENAST var inne och läste i tråden. Den önskan har jag nu upprepat i ett antal olika trådar.
Funktionen finns i ett annat forum som jag ibland deltar i.

/ Bertil

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips