Köpes-ryggsäck?

Köpa eller ha tips på vad du kan köpa?

Hej
Vill du köpa en av någon här på forumet eller vill du ha tips om vilken du kan titta på/köpa?
Jag misstänker att du vill köpa en av någon här på forumet och då behöver du kanske vara lite mer precis.
Jag menar, jag har flera "gröna" ryggsäckar hemma (just nu är jag inte intresserad av att sälja dom) och även om de är på 25-35 L allihop så är det stor skillnad på dem.

Lycka till i ditt sökande!

Med vänlig hälsning
Andreas

Lästips

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Kolla även på Tradera eller loppisar i din närhet.
Enklast om du hittar en på loppis så kan du kolla mer noggrant samt att du slipper frakt som kan bli ganska dyrt på en ryggsäck.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips