Köpa klätterrep på webben?

Kort fråga:

Var köper jag klätterrep billigt på nätet? Någon som har tips på bra/pålitlig webshop med låga priser som levererar till Sverige.

Var köper jag klätterrep billigt på nätet? Någon som har tips på bra/pålitlig webshop med låga priser som levererar till Sverige.

http://www.pathfinder-equipment.de tror jag har ganska bra priser. Jag beställde två halvrep därifrån nyligen (som dock inte dykt upp ännu) och fick betala 17 euro i frakt till Sverige.
Annars kan man ibland göra kap på sportler.it, men deras sortiment är högst variabelt.

- Erik

Lästips

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Barrabes.com

Hej!
Jag köpte mitt enkelrep och 12Qd's förra året på www.Barrabes.com, det var på rea och kostade tillsammans med frakten mindre än vad bara repet skulle kostat i sverige. Fick hem det utan problem och har varit väldigt nöjd med dem!
Pris exempel: 10,2mm enkelrep, 70m = 99euro på barrabes
10,0mm enkelrep, 70 m = ca 2200:- på addnature

hoppas du hittar något bra! =)

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips