Köpa klätterrep på webben?

Kort fråga:

Var köper jag klätterrep billigt på nätet? Någon som har tips på bra/pålitlig webshop med låga priser som levererar till Sverige.

Var köper jag klätterrep billigt på nätet? Någon som har tips på bra/pålitlig webshop med låga priser som levererar till Sverige.

http://www.pathfinder-equipment.de tror jag har ganska bra priser. Jag beställde två halvrep därifrån nyligen (som dock inte dykt upp ännu) och fick betala 17 euro i frakt till Sverige.
Annars kan man ibland göra kap på sportler.it, men deras sortiment är högst variabelt.

- Erik

Aktuellt

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.

Upplev Halmstads kust: Vandra Prins Bertils stig

Leden som på 18 kilometer förenar stadspuls, rogivande natur och slående vyer över havet.

Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!
Barrabes.com

Hej!
Jag köpte mitt enkelrep och 12Qd's förra året på www.Barrabes.com, det var på rea och kostade tillsammans med frakten mindre än vad bara repet skulle kostat i sverige. Fick hem det utan problem och har varit väldigt nöjd med dem!
Pris exempel: 10,2mm enkelrep, 70m = 99euro på barrabes
10,0mm enkelrep, 70 m = ca 2200:- på addnature

hoppas du hittar något bra! =)

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips