Köpa Kavu byxor?

Någon som vet vart man kan köpa Kavu kläder nuförtiden, förutom dom über-förstärkta kepsarna som verkar finnas överallt. Är på jakt efter ett par sköna vardagsbrallor i kraftigt tyg. Sedan jag skaffade TNF crag pant har jag insett att det är onödigt att lida i europeiska, tighta och dyra jeans när Amerikanerna kan göra så mycket bättre grejor.

Kavu Chilliwack Pant verkar vara intressant, men man vill ju prova dom på.

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
DYRT

Va bra, dom finns i Sverige. Men varför måste importören lägga på så mycket? 990kr! Så mycket cool image är det inte att ha Kavu.

På Kavus sida: 59 USD = 455 kr

I Sverige (orust kajak): 990 kr

OrustKajak får inga blodspengar av mig. Det får bli ett par TNF byxor till istället. Den som gapar efter mycket...

Edit: Ojdå, ett inlägg till. Skövde natur hade ju hyfsat pris. Får nog ta och spana in dom iallfall. Men Orust kajak får inga pengar av mig...

[Ändrat av Vandrare 2006-02-14 kl 16:36]

Re: DYRT

Vandrare; sa:
Va bra, dom finns i Sverige. Men varför måste importören lägga på så mycket? 990kr! Så mycket cool image är det inte att ha Kavu.

På Kavus sida: 59 USD = 455 kr

I Sverige (orust kajak): 990 kr

OrustKajak får inga blodspengar av mig. Det får bli ett par TNF byxor till istället. Den som gapar efter mycket...

Edit: Ojdå, ett inlägg till. Skövde natur hade ju hyfsat pris. Får nog ta och spana in dom iallfall. Men Orust kajak får inga pengar av mig...

[Ändrat av Vandrare 2006-02-14 kl 16:36]

Åre Äventyrsbutike tar 695:- för byxorna och då ingår den fina Svenska momsen och tullavgifterna ;-)

Micke

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips