Torrdräkt och armbandsur blir inte så bra så jag söker något att ha på flytvästen
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Klocka på flytväst
- Trådstartare avslutmedlemskap0904
- Start datum
Lästips
ANNONS
Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken
STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.
För tävlingspaddling och träning finns speciella hållare för pulsklockor som fästs med sugklocka mot däcket.
Personligen gillar jag att ha klocka lätt läsbar när jag är ute i friluftslivet. Tiden kan vara viktig för att bedöma avstånd, när det är lämpligt att fundera på att vända, rasta mm.
Thure
Personligen gillar jag att ha klocka lätt läsbar när jag är ute i friluftslivet. Tiden kan vara viktig för att bedöma avstånd, när det är lämpligt att fundera på att vända, rasta mm.
Thure
Jag fäster mina i knivfästet upptill på västen. Som på den här. Bara att trä armbandet genom plastbiten. Hur smidigt som helst. Har en Gps-klocka eller en gammal vattentät CasioTorrdräkt och armbandsur blir inte så bra så jag söker något att ha på flytvästen
Bilagor
Torrdräkt och armbandsur blir inte så bra så jag söker något att ha på flytvästen
Under antagande att problemet är att torrdräktens ärm döljer klockan; Sätt klockan utanpå ärmen. Ett så kallat NATO-armband är gjort för att räcka runt klädesplagget. Kostar en hundring.
Bilagor
Om man har kraftiga handleder eller tjocka lager som ska nå om, kan man dessutom förlänga.
Jag har sytt ihop ett långt armband av två. Funkar utmärkt utanpå vinterkläderna vid behov, och det långa bandet viks prydligt även vid vanlig användning.
Jag har sytt ihop ett långt armband av två. Funkar utmärkt utanpå vinterkläderna vid behov, och det långa bandet viks prydligt även vid vanlig användning.
Bilagor
Liknande trådar
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg