Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Klocka för yrkesmilitär....
- Trådstartare Enjoy_
- Start datum
Lästips
ANNONS
Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken
STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.
Hej Jonas.
Visst håller Haglöfs tälten, jag annvände Twin Peak på Aconcagua 96 och de fungerade OK. Sedan dess har men gjort om kanaler och dragkjedjor men det får väl räknas som småsaker.
Visst, Hilleberg HAR bättre vävar vilket medför att de blir lättare och får högre hållfasthet.
/ Anders
Busstationen i Caracas after dark är rätt skrämmande.
Skickat från mobilen
Nej, det mest skrämmande jag varit med om var för några år sedan när den lokala shoppinggallerian öppnade med ett antal riktigt feta lockerbjudanden. Situationen i kön utanför porten i öppningsögonblicket är nog det närmaste ett inbördeskrig jag lär hamna i... Det vete fan om en Rolex klarat den stormen... förresten, var Marseille det mest skrämmande du kunde komma påfranska alkisar?
Seiko automatur
Kanske nåt för TS?
http://www.klockimport.com/visa_produkt.asp?t=Seiko+Monster+Automatic+-+SNZF53K1&id=1099&lang=sv
Thure
Kanske nåt för TS?
http://www.klockimport.com/visa_produkt.asp?t=Seiko+Monster+Automatic+-+SNZF53K1&id=1099&lang=sv
Thure
jag har alltid gillat seiko, fina klockor!
Casio G-shock G-7500
Kul att se denna tråden då jag för bara en vecka sen uppgraderade mig med ny klocka. En Casio G-shock G-7500 blev det.
Bästa funktionen är vibratoralarmet. Perfekt om man inte vill väcka andra (på logement eller i skogen) eller ge bort sin position.
Innan använde jag i många år en Victorinox Original. Rätt så basal klocka med ljusdioder. Den får nog fortsätta följa med på semesterresor till u-länder där man inte vill skylta med en "high-tech"-klocka som Casion
Kul att se denna tråden då jag för bara en vecka sen uppgraderade mig med ny klocka. En Casio G-shock G-7500 blev det.
Bästa funktionen är vibratoralarmet. Perfekt om man inte vill väcka andra (på logement eller i skogen) eller ge bort sin position.
Innan använde jag i många år en Victorinox Original. Rätt så basal klocka med ljusdioder. Den får nog fortsätta följa med på semesterresor till u-länder där man inte vill skylta med en "high-tech"-klocka som Casion
Luminox köper man till bra pris på heinnie.com och knifeworks.com
Jag är störtnöjd med min daydate field chronograph eller vad den nu heter. Nästa klocka för mig blir LÄTT en Garmin Fenix!
Ska bli spännande att läsa första omdömena om Fenix. Jag är skeptisk till en klocka som skall laddas ofta, men jag kan ju ha fel.
Liknande trådar
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg