Klippklätterkurs

Skånes klätterklubb

SKK, Skånes klätterklubb, brukar anordna kurser, allt från nybörjare till aidkurser och kurserna brukar hållas i kullen. Tyvärr har jag för mig att deras tänkta kurs var i helgen, 22-23 och det var visst för få anmälningar så det blev ingen kurs. Kolla med klubben, info på http://www.skaneskk.nu.

/Micke
 
special sport skolan

Jag gick -98 en grundkurs hos special sport skolan med säte i Mölle, kursen var över en helg och dom hämtade en vid stationen i Helsingborg utan kostnad,fixade med bostad billig på campingen.
Kursen var bra med mycket klättring och bra ledare jag tror dom kör kurser även nu sök på nätet så finner du väl adressen.
 
Klätterkurs

Hej! Jag driver en äventyrsfirma som arrangerar kurser på Kullaberg. Just nu är säsongen avslutad men vi kör kurser hela sommaren. Är du intresserad så kan du skicka ett mail till sommaren eller ringa. Givetvis är instruktören auktoriserad instruktör.

m.v.h Jakob Bignert ONSITE Klättring.

0708-184525 onsite99@hotmail.com
 
Hmmm

Det är ju intressant att höra, men tänk på att inte kliva över gränserna för utsidans verksamhet. Det finns ganska strikta regler för annonsering på forumet. Din info är väl på gränsen. Bara en stillsam fundering...
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Pialin Tips på klippklätterkurs Klättring allmänt 6

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.