Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Klättring och sista minuten-resa
- Trådstartare fling
- Start datum
fling; sa:Det blev Kalymnos. Om det är någon som kommer att vara där mellan 7 och 21 juli, hör gärna av er!
Tack för alla svar!
Kom gärna med en liten reserapport när du är tillbaka (tänkte främst på hur klättringen var).
/P
Lästips
ANNONS
Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken
STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.
Varmt på Kalymnos
Jag var på Kalymnos i juli för tre år sen. Var där med familjen och klättrade inte då.
I juli är det ruskigt varmt och när jag var där så såg jag endast något enstaka par som klättrade. Att klättra i solen är ren galenskap. Sektorer som är i skugga under förmiddagen är Afternoon, Spartakus, Odyssey. Odyssey ligger i skugga fram till 2-3 på eftermiddagen om jag minns rätt. Kolla annars föraren som anger hur sektorerna ligger i förhållande till solen.
Jag var på Kalymnos i juli för tre år sen. Var där med familjen och klättrade inte då.
I juli är det ruskigt varmt och när jag var där så såg jag endast något enstaka par som klättrade. Att klättra i solen är ren galenskap. Sektorer som är i skugga under förmiddagen är Afternoon, Spartakus, Odyssey. Odyssey ligger i skugga fram till 2-3 på eftermiddagen om jag minns rätt. Kolla annars föraren som anger hur sektorerna ligger i förhållande till solen.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg