Klättring i Barcelona

Jag kommer flytta ned till Barcelona inom ett par veckor, kom väldigt hastigt inpå så jag har inte kollat upp så mycket ännu.
Har ni nån koll på klättergym, klättring runt Barsa? Det kan ju hjälpa till att bestämma var man vill bo tänker jag...
Har någon en lägenhet över där nere så kan ni ju dessutom ropa till! hehe

//Jonas

Ja klättring hittar du vid Monserat tåg ca30min från stan med tåg. Jag har mött några stycken som bott o levt på campingen där,när jag träffade Dion hade de vatt där två månader. Campingen har Mycket speciella ägare. Kanske inte det boende du söker men kanske en mellan landning.

Annars bresöjk bara monserat, det är mycket vackert!

Lästips

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Snubblade över en klätterklippa när jag var ute och promenerade på Montjuic en gång. Såg fin ut, och ligger ju också väldigt centralt.

Slängde ett öga på kartan nu, och jag tror den ligger längst med vägen Cami de la Foixarda.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips