• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Klättring GBG

Yoo!

Någon/några som har intresse av att klättra inne i vinter?
Även om topprep är kul så är det gött om man har ledkort!
Fabben/domen :)

Gärna folk med ambitioner, som pushar och vill bli bättre och som vill klättra ute till nästa säsong!
Då jag själv är tjej så hade det vart kul att klättra med lite fler tjejer, men killar får gärna höra av sig också!

Kraaaamar Jessica :)

Lästips

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Jag är på :)
Brukar vara på domen mest och labbet ibland, vi kan väl styra upp något!
Skicka PM eller adda på Facebook :)

// Simon klahr

Hej! Jag har klättrat väldigt oregelbundet sista året, då jag fokuserat på annan träning, men har som mål i höst att komma i gång med klättringen igen. Har ledkort, men har inte ledklättrat så mycket sedan jag gick kursen.
Klättrar med ett gäng då och då, så vill du haka på någon gång så är du välkommen! =)
Klättrar på klätterdomen. Klättrade som svårast 6b inomhus när jag var i gång, men nu klättrar jag mer upp mot 6a. Så har lite att jobba tillbaks mot ;) Utomhus klättrar jag runt 5-5+ på topprep och runt 5 på trad.
Hör av dig om du är intresserad! =) /Hanna

Hej! Ja kul! Vi kanske kan få till lite klättring nångång. Jag jobbar väldigt oregelbundet så brukar funka lite olika tider :) brukar mest vara på domen, klättrar väl runt 6a-6b på led å jobbar på 6c. Klättrar gärna sport ute också när vädret tillåter :)

Klättrar du mycket? Eller har ni bestämda tider ? :)

Får man vara novis? Så svårt kan det ju inte va... :) Skulle gärna klättra lite, mest för att bekämpa lite höjdrädsla och sen (på lite sikt) kunna klänga på lite toppar när man är i fjällen...

Hej! Kanske lite sent men jag skulle vara intresserad av att klättra med någon i Gbg under vintern.
Jag är nybörjare (klättrat 4-5 gånger) och ska snart ta grönt kort.
Hör gärna av er om det låter av intresse!

Hej är på besök och drar ev till Utby på onsdag. Behöver en replagskompis. Har klättrat länge men inte mycket sedan jag fick barn för några år sedan. På egna säkringar inte över 6a nu gissar jag. Har gott om utrustning. Någon intresserad?

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips