• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Klätterpolare i götet

Hej!

Nybörjare med stort film/foto-intresse söker likasinnade. Har klättrat ungefär ett år, har en massa prylar och har klättrat "mycket" repsolo i bl.a Utby och runt Delsjön upp till 5-. Vet ej riktigt vart jag ligger i graderna, bara att jag verkar ha blivit sämre än för ett par månader sedan av någon konstig anledning. Klättrar gärna lättare och längre (både i tid och replängd) än tvärtom.

Har ett ganska överrackat tradrack, men gillar även starkt bouldering och bultat.

Skaffade nyligen ledkort på fabben och känner för att testa mer eller snarare ta ut revansch på plasten.

Sommaren hade jag tänkt spendera plåta och filma klättring runt Göteborg/Bohuslän så om du delar detta intresse är det strålande.

/Michel
 
Jag har klättrat sedan i vintras och fixar en del enklare grader på sexskalan. Precis som du så fotar jag lite, på systemgrund. Jag bor här i Göteborg, och tackar för det mesta aldrig nej till lite klättring. Har även ledkort vilket lär behövas nu när säsongen i stort sett är slut och det blir svårare att komma ut.

Skicka ett PM om du är intresserad så kan vi höras lite närmare.
 
Senast ändrad:
Tjena igen!

Känns som en halv evighet sen jag skrev inlägget. Det har hänt en del under sommaren minst sagt, har i stort sätt bara klättrat kilsäkrat - det jag gillar mest - blev ingen bouldering och väldigt lite sport. Trad gäller! ;)

Började även aid:a för ett par månader sedan och med det öppnades möjligheter till de större väggarna och större naturupplevelser. Målet är en storvägg i Norge i juli med så mycket inslag av teknisk klättring som möjligt. Därefter är det Yosemite, Baffin Island, osv för att sedan dra vidare till Pakistan och de ännu större väggarna! ;)

Jag kommer hänga i rurps, copperheads och andra idiotiska "säkringar" så mycket som möjligt i vinter - i mörker, regn, snö, is, minusgrader, osv. - men lite inomhus (på Domen förmodligen) blir det definitivt.

Mvh
Michel
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.