Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Jag har haft två klättermusenjackor grim och har nu köpt en bifrost. Jag uppskattar dessa jackor för att de har väldigt fina huvor, samt att kvaliten världsklass... jag har en grim till salu om du är intreeserad!
Har genom åren haft div musen jackor,kvaliten brukar vara god o jackorna som redan sagts tunga men hållbara, bra huvor, kantbandningen gillar jag även deras ärmåtdragning, skall det vara något negativt så ibland släpper deras tejpningar, men har handlat en del begagnat så beror väl på hur det tvättas, Numera har ju Event ersatt fd Cutan vilket gjort jackorna ännu smidigare, men som alltid kolla om du hittar något begagnat finns ju alltid därute, innan du köper en ny Froste även om den verkar OERHÖRT läcker, nu kanske det inte finns några beg Frose ännu då de precis kommit iproduktion lycka till i jackdjungeln
I somras gjorde jag en solovandring genom naturreservatet Kvikkjokk-Kabla fjällurskog. En fin tur i landets mest orörda urskog och vidare upp på det ...
6 kommentarer
Med start I Vaisaluokta (båt från Ritsem) vandrade jag en del av Nordkalottleden till Sulitjelma i Norge. Därifrån gick jag söderut genom Junkerdals ...
1 kommentar
Ett stenkast från den italienska gränsen ligger den lilla rivieran. Kantonen Ticino packar en svårslagen mix av Alpernas berg och tropisk riviera, ...
2 kommentarer
”Jag vill inte åka hem”, sa Dana till kameran. ”Det är något med Sverige som är svårt. Jag kan inte förklara det.”
Jag gjorde de sista intervjuerna ...