Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
If one of you, having either Grim or Bifrost in sizes L and/or XL, could measure the sleeve length (i.e. the length between the middle of the back and the end of the sleeve) on the jacket(s). I have been trying to get this info from Klättermusen, but haven't succeeded yet. Thanks a lot!
Without measuring I can try to guess based on the sleeve length of my shirts. I buy British shirts with a sleeve length of about 91,5cm (36") from TM Lewin, Coles, Hilditch&Key etc. This is a rather optimal sleeve length for me. My Klättermusen Bifrost of size XL has a sleeve length that suits me fine so I guess it's about 91-92cm.
I'll try to remember to measure the sleeves.
That would sound ok (92 cm would be great ). Do you have the latest model of the Bifrost and/or would you happen to know if the measures have changed lately? What about the overall shape of the jacket, i.e. I am 195 and around 80 kg, so is XL huge in width? Have you tried Grim?
Att säga farväl till ett landskap
Ibland slår det mig när jag betraktar ett fotografi: det är som att titta in i en spegel. Man söker inte bara ...
2 kommentarer
I början av sommaren 2024 så satt jag och funderade för mig själv att det vore kul med att få göra en vandring under sommaren eller hösten. Jag hade ...
1 kommentar
Det börjar alltid med en karta. Eller i det här fallet en tumme som scrollar förbi ett foto på Instagram av ett turkosblått vatten omgett av klippor ...
2 kommentarer