• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Klätterkompis

Hejsan
Jag har precis börjat klättrat inomhus och söker en eller fler klätterkompisar på samma nivå. Så fort vintern är över så är målet att börja klättra utomhus.
Hör av dig om du är intresserad.
mvh
Madeleine

Var då då?

Kunde vara av visst intresse att få reda på i vilken del av landet du bor och ungefär hur gammal du är.

Jag antar att en medelålders man i Karlstad inte är av intresse för dig ;-)

/ Lennart

Lästips

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Glömde visst lite information...
Stockholm bor jag i och om ålder är viktigt så är jag kring trettio.
/Madeleine

Klättring i stockholm

Hej

Jag kan gärna tänka mig att klättra med dig jag har klättrat i lite drygt ett år, mest utomhus.

/Nicke

Hej!
Jag är interesserad av att klättra i Stockholm till och från. Men mest ute. Hör av dig om du vill ha någon att klättra med.
Mv.
Erik

När jag kan.

Jag klättra också som nybörjare. Hoppas på att leda lite i sommar. Sugen på att klättra men också träna teknik, som kilplaseringer säkring mm..
maila är bästa sättet att få kontakt med mig.
/Anders J

bättre sen än aldrig

hej läste ditt inlägg först nu när jag letar efter fler att klättra med i sthlm. Känner för få att klättra med så det blir långa pauser mellan klättringarna ibland. Om du vill kan du höra av dig så kan vi klättra ihop någon dag. Om inte annat till inomhussäsongen.

/Tarja

Hej Madeleine!
Jag är nog lika grön på klättring som du, men tycker det är superskoj. Vore kul att ha någon att klättra med och att utvecklas inom klättringen. Jag bor i Stockholm och är i samma ålder som dig.
Maila mig om du vill träffas för att klättra.
/Kristin

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips