Klätterkompis Stockholm

Vad är du för nån då? Jag söker också en klätterkompis, men e bara 17 och inte så avancerad. Du kanske är lite äldre och har hållit på hela livet ;)

Aktuellt

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.

Upplev Halmstads kust: Vandra Prins Bertils stig

Leden som på 18 kilometer förenar stadspuls, rogivande natur och slående vyer över havet.

Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!
Är 25 år och har klättrat ett halvår. Klättrar typ 5+ när jag klättratr inomhus.Är nybörjar med andra ord.
Har du lust att klättra i Klättercentret(Solna) så hojta till?

Ja gärna, du verkar vara på min nivå, har klättrat ungefär ett halvår nu. Har just haft ett litet uppehåll pga en fingerskada jag fick för ungefär 5 veckor sen, men nu ska jag dra igång igen!

När i veckorna passar det dig? Den här veckan e lite körig i plugget för mig, men fram i början av juni e jag ledig nästan jämt :)
[Ändrat av Makini 2005-05-24 kl 22:41]

Perfekt.Arbetar på examensarbetet fö universitetet och är väldigt flexibel i när jag kan klättra,så säg till när du har tid. Du kan skicka mail till pettrus_1@hotmail.com.

Mm ska göra det - men som sagt är jag extremt upptagen av skoljobb fram till skolavslutningen som är typ de 8:e juni. Sen mailar jag illa kvickt :)

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips