Klätterkompis Stockholm

Vad är du för nån då? Jag söker också en klätterkompis, men e bara 17 och inte så avancerad. Du kanske är lite äldre och har hållit på hela livet ;)

Månadens produkt: Trangia Nest
De nya tallrikarna, skålarna och muggarna packas smidigt och kompakt ihop med Trangias klassiska kök. Ta chansen att vinna och testa serien!
Är 25 år och har klättrat ett halvår. Klättrar typ 5+ när jag klättratr inomhus.Är nybörjar med andra ord.
Har du lust att klättra i Klättercentret(Solna) så hojta till?

Ja gärna, du verkar vara på min nivå, har klättrat ungefär ett halvår nu. Har just haft ett litet uppehåll pga en fingerskada jag fick för ungefär 5 veckor sen, men nu ska jag dra igång igen!

När i veckorna passar det dig? Den här veckan e lite körig i plugget för mig, men fram i början av juni e jag ledig nästan jämt :)
[Ändrat av Makini 2005-05-24 kl 22:41]

Perfekt.Arbetar på examensarbetet fö universitetet och är väldigt flexibel i när jag kan klättra,så säg till när du har tid. Du kan skicka mail till pettrus_1@hotmail.com.

Mm ska göra det - men som sagt är jag extremt upptagen av skoljobb fram till skolavslutningen som är typ de 8:e juni. Sen mailar jag illa kvickt :)

Aktuellt

Paddling i Muminfamiljens farvatten

Paddling i Muminfamiljens farvatten
Pellinge övärld och ön Klovharun inspirerade Tove Jansson. Förra sommaren paddlade Henrik Witt äntligen dit i kajak.

Snälltåget – på räls till äventyret

Snälltåget – på räls till äventyret
Möt Snälltåget på Outdoor Festival 2026 – som tar dig till friluftsdestinationer i Sverige och Europa. Som festivalbesökare får du 10% rabatt.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun!

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun!
Ta chansen att vinna startplatser till Göteborgs största trailupplevelse och Merrells nya terränglöpsko Agility Peak 6, perfekt att springa loppet i!

Testa, lär och gör: Aktiviteterna på Outdoor festival

Testa, lär och gör: Aktiviteterna på Outdoor festival
"Äventyrspasset" ger tillgång till aktiviteter, clinics och föredrag över hela festivalområdet. Som Utsidan Plus-medlem får du passet gratis!

Lästips

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.