• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Klätterkompis Stockholm Utomhus

Hej!

Söker en klättringspolare till lite utomhusklättring i Sthlmsområdet med omnejd. Jag har bil och all utrustning. Kör även gärna veckodagar nu i sommar på närliggande klippor. Klättrar inte speciellt hårt, leder väl 6a kanske nån 6b om den är lätt och jag har flyt :). Så ni får gärna vara intresserade av sportklättring och tradklättring (vill gärna klättra mer trad).

Övrig info, 31 år och jäkligt kul att hänga med!

Lägg ett mail så kör vi!

/K

Klätterkompis Stockholm

Hej,
äntligen någon som kan klättra dagtid. Jobbar som fristående konsult vilket gör att jag styr mina tider själv. Så om du kan tänka dig att klättra med en lätt överårig klättrare född 1942 så vore det trevligt.
Har gått klippklättringskurs på Lofoten härom året. Är inte jätteduktig, klättrar 5c och 6a då och då. Har även provat på lite utomlands som Krabi, Malta och Siurana.
Har också bil och klättergrejer.
Hälsningar
Björn

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trail Run för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips